Is an extremely unusual cinematographic look at a strange world governed by different physical laws. The spectator forgets his or her condition as a human being and penetrates deep into fantastic reality: the microworld of insects. The everyday life of ants, butterflies, spiders, worms, bettles and bees are shown to us from the insects' point of view.