In spite of the fact that things have always been otherwise, 61-year-old Armin still firmly believes in the promises of the 50s (happiness, prosperity, progress). When he stops receiving his unemployment benefit, he decides to set up a printing press in his basement, but this small business is more of a headache than a source of income. Marlies, his wife, tries to find a feeling of security in a religious community. Markus, their son, about to turn thirty, and also out of work, is struggling to give up drugs, which were responsible for his brother Thomas' death. A documentary about a Swiss family heading towards an uncertain future.