Max lives on women and travels to Madrid in an attempt to escape from his past. Meanwhile, unwitting, Mónica, Yeye and María go out to enjoy themselves with Alberto, a young homosexual. Mónica has three things hidden in her bag: her pants, a gun and a video of herself making love to Max. Yeye hides her past behind a mirror and this new meeting with Max changes her fate. María is bothered by Luis, a strange man who invents a double personality to enter her life. For Alberto things have never been the same since he slept with Alex, but everything is so much more complicated when you fall in love with a married man. Max tries to find Yeye, his old love, and the only person who can help him is Cristina, a luxury prostitution madame.