Riding along on his motorbike, Arong sees a group of hooligans harassing a young girl. He stands up to the group and ends up establishing a relationship with the girl, Aming. They get married, but she leaves without saying goodbye during their honeymoon. Another young girl, You Ge Li Li runs into one of her bosses, Wen Shan, in the lift, and falls in love with him. He responds to her advances and You Ge falls pregnant, but there is a problem: Wen Shan is married. You Ge's sister-in-law, Xiao Jin, reads love stories and dreams about finding her prince charming every night, finally realizing that the man of her dreams is her boyfriend, Ni Wa, who has been waiting patiently for her.