Zarko, a young illegal Romanian immigrant, lost in Bilbao, has a chance meeting with a Young female photographer. A relationship develops which, for Zanko, may also provide the only way out of the vicious criminal circle in which he finds himself. Inés offers him friendship, maybe love and all her support… until she becomes trapped by the reality of his clandestine immigrant with all its terrible violence, jeopardising he career and her peace of mind.