Shy, immature and a virgin to boot, Mike works at the dank, cheerless public baths of a London suburb. Falling for one of his workmates, who spends her free time dashing from boyfriend to lover in a crazy bid to make something of herself, Mike starts tailing the girl, never letting up on his vigilance as he anxiously waits for his first sexual experience.