When clothes designer Isidore Ducasse defines himsel somewhat pretentiosuly as a "creator" to justify the metal outfits he makes for women, the fashion rags decide to play along and exaggerate the quality of his designs.
An obvious take-off of the fashion world and the media, William Klein seems to predict the over-the-top prima donna treatment now given to models and the disproportionate extremes of television.