Furious when his young son dies through lack of money to save him, Miro leads a group of fishermen onto the streets against the racketeer who pays them a pittance for their catch. The dealer hires an agent provocateur cum runner for deputy to break the men up. When the police arrive to stop the rumpus, the agent uses the cover of the ensuing commotion to shoot Miro; but the evildoers' plans turn againts them when the men close ranks, setting sail in a funeral procession with a great show of collective strenght.