Three young gays accept Lucas as a fourth flatmate, and promptly proceed to fall head over heels for him. Unable to believe their eyes when they find him dead on the kitchen floor with 12 knives sticking out of his body, they even fight over his memory. But a series of revealing flashbacks unveil the beloved Lucas as nothing but a "slut".