Alex, a wine salesman sexually obsessed with Susanna, the young girl who was given to him as payment for a debt, gets landed in jail for his shadu business dealings and embezzlements. Things aren't quite the same when they meet months later; the married Alex is soon to become a father and Susanna is in love with a Moroccan immigrant. Unable to control themselves, they start seeing each other again, but the situation is more dangerous than ever.