Mitchel Leisen
Sister Joanna's happy existence in a peaceful convent is overshadowed by a crushing maternal instinct until the arrival of Teresa, a baby girl abandoned at the door of the nunnery. As the girl approaches womanhood, Joanna hopes that she too will become a nun, but the Doctor introduces her to the kindly Antonio, and they decide to marry, leaving JOanna alone with the comfort of her faith.