Mitchel Leisen
Manicurist Regi allen is bent on finding herself a rich husband while high-flyer turned down-and-out Theodore Drew III sees his financial salvation in Vivian Snowden, the daughter of a tropical fruit trader; but mutual attraction puts paid to their plans.