Denied immigration to the U.S., Georges Iscovescu bides his time in a Mexican border town until an encounter with Anita, his ex-mistress, comes up with the answer - marriage to an American citizen. He finds the perfect quarry in dupe schoolmistress Emmy Brown, who walks out on him soon after their wedding on learning the facts of her not-quite-so-perfect husband's past from the same ex-floozy. He is later caught red-handed on his illegal way across the border to join Emmy.