Mitchel Leisen
Three men from totally different backgrounds (one was a Long Island playboy, another a car mechanic and the third a university sports buff) are training to become pilots just before the start of World War II. Although desperate to fulfil their comon dream, none of them had imagined just how hard it was going to be.