Mitchel Leisen
Stage manager Jack Ellry keeps the show going when a musical comedy opening night turns into a double murder scene. Called in to investigate the case, police sergeant Bill Murdock grills each and every one of the actors in turn, including the stars of the show, until he successfully collars the culprit after the final curtain.