Mitchel Leisen
Separated during the war when husband Peter is sent to the front, marriage counsellor mary Morely gets a nasty surprise at the end of the conflict when her beloved better half announces he wants a divorce to marry Gloria Fay. Seeing his chance, Jack Lindsay tries to move in on Mary, who'd rather work at getting her husband back.