Poor and ambitious Val McNulty marries wealthy Maggie Carleton. When his mother Ellen comes to call, Maggie mistakes her for the new maid and puts her to work. As if that wasn't bad enough, Maggie's bitchy mother Fran moves in as well. Complications ensue and Val almost loses his job, but his mother manages to straighten everything out.