Peter Bogdanovich
Young Daisy, an American girl, travels to Italy with her mother and younger brother. Refusing to have anuthing to do with her middle-class compatriot, the lovesick Frederick, she eagerly launches herself into a relationship with an Italian singer. Appalled at the idea, her pretentious country-women decide to ignore her.