Sure that his Broadway first is going to be a colossal failure, director Lloyd Fellowes leaves the theatre. The dress rehearsals have been a disaster and he can't get the company under control as the different liaisons are playing havoc with their emotions. The on-stage action has nothing on what's going on behind the scenes.