Peter Bogdanovich
Moses Pray wanders around the States making a living as a small-time trickster. Going to a funeral, he gets landed with the job of taking Addie, the daugther of the decesaed, to the home of her relatives. The 9-year-old youngster soon proves to be fast learner and turns into Moses' indispensable sidekick.