Roy is an overcurious postman with little respect for other people's privacy and no sense of professional ethics who makes a habit of opening people's mail. He is unaffectionate, doesn't get on well with his workmates and has very few friends. He also has a knack of being in the wrong place at the wrong time. One day, a young woman named Line leaves her keys hanging from the letterbox. WIthout giving it a second thought, Roy takes them and enters her flat. From the moment he walks in the door, his life takes a radical turn.