Gaz has got with hiz ex-wife for the custody of his son. David, his best friend, has a weight complex and can't get it up. Gerald can't bring himself to tell his compulsive buyer of a wife that he has lost his job. Lomper is a frustrated suicide case who lives with his mother. Horse is an old guy whose hip cracks every time he dances. And Guy is useless at following the beat, although he's got other talents to make up for it. None of them have got a job. None of them have got any money. They've got nothing to lose but their pride.