The star player in a small neighbourhood from Santiago de Chile is offered a bribe and the possibility of playing professional football. A boy from Northern Chile wins a classic neighbourhood "pichanga" football contest -the kind that can last all afternoon- but loses the few pesos he had in the process... A city kid finds himself stranded in a remote corner of the southern island of Chiloé on the day of the Chile's World Cup qualifying match. The only television in the area is at the hose of the Serón sisters. As the local men gather to catch the game, the sisters argue over which of the two will introduce the young Francisco to sex.