Eight gay friends leave the big city for a three-week break. They get together in a rambling Victorian lakeside mansion belonging to Gregory, a choreographer who can't come to terms tieh the fact that his body is ageing. the holidays see how eight men fall into love, out of love, hurt each other and make up. Couples blossom and wither, as they indulge in their fancies, make jokes and mutually support each other. Nothing will be the same after these three weeks in th country and none of them will ever forget the wonder of love and the grandeur of the human spirit.