Victoria, anda and Carla are three women with three things in common: they're young, they live in Madrid and their respective love lives are a mess. However things change ever so slightly with the arrival of the mysterious Roxy Foxy, a famous porno queen who's in town to promote her latest work, The Killer Cactus, a gore movie banned in the United States which has become a cult in Europe. But Roxy is really hiding an important secret that's ticking away like a great big atomic bomb.