This is the story of a neighbourhood. It could be any of the areas sprawling out from the big cities that are ignored by both the metro and money. Javi, Manu and Rai are at that age when they are neither men nor children, when they talk a lot about girls but hardly ever with them. They live in an area with huge blocks of subsidised flats, built in dark brick and the poorest of tastes. There's not much to do, and even less so in the month of August. The city centre is long way off and difficult to reach. Time in these parts of town passes more slowly, and in summer, as we already know, that's the one thing there's lots of. Far too much not to spend it on getting into trouble.