TERRY GILLIAM
Completely ignored by his parents, Kevin keeps himself amused by reading adventure books and delving into his overflowing imagination. One night, six dwarfs come through the wardrobe door and introduce themselves as servants of a Supreme Being, from whom they've stolen the Map of the Holes in Time and Space. They escape from their leader through these holes, which open when they're least expecting it. Kevin decides to follow them on their journey through time and space.