JOHN M. STAHL
The ring given to her by her adopted father, Tom, makes Alice suspect that her fiancé Gene, who has one exactly the same, is really her brother. Her mother Helen had died while giving birth to her in Paris and Tom, who had an unrequited love for the woman, had decided to bring her daugther up as his own. Gene and Alice consider committing suicide, only to finally discover that ther are not in fact related to one another.