JOHN M. STAHL
Rosamond abandons her mother, Baby Brabant, on discovering that she works in a casino, and becomes a successfula actress, while her mother, devastated by her daugther's desertion, turns into an opium addict. Rosamond falls in love with Ned, son of Brabazon, the wealthy man who was married to baby Brabant, making them afraid of discovering that ther are brother and sister and therefore unable to continue seeing each other.