JOHN M. STAHL
In a small village in Alabama a doctor, the local outcast's only friend, is attracted to a woman of obscure past, unaware of the fact that she is the outcast's wife. The lovers will finally end up together, after a series of natural disasters (including an appearance by the Klu Klux Klan)