JOHN M. STAHL
Eleanor Boardman is about to get married when a former fiance shows up. He kidnaps her but doesn't manage to get her back. Later on, when she's been happily married for a few years, the former fiance returns yet again. He has become very rough with time. The plot is Stahl's own work.