JOHN M. STAHL
This is the first in a series of increasingly successful films that were to turn Stahl into one of Universal Studios key figures throughout the 30s. It's the drama of a marriage which, according to Tavernier, "is the summing up of the theme of all Stahl's previous films". However, here infidelity does bring about a final change in the couple.