JOHN M. STAHL
Back at Universal Studios, Stahl shot this melodrama on the line of La Cava's Stage Door Adolphe Menjou is a theatre star who finds his lost daughter, in the justly acclaimed " letter of introduction" scene. Stahl made the most of his past experience as an actor on the stage and shot a brilliant sequence in which Menjou has a disastrous premiere on Broadway.