JOHN M. STAHL
It was thought, at the time, that this film would exploit Irene Dunne and Charles Boyer's success with McCarey's Love Affair. However this happens to be one of Stahl's great pieces of work: Based on James M. Cain's ?Modern Cinderella?, it's a very emotive yet not in the least sentimental countdown recollection of a romance. Starting in a comedy vein, it spans only 72 hours --as compared with the 30 years of Back Street-- and ends with a most impresssive dinner scene.