JOHN M. STAHL
Adapted from a theater hit by Maxwell Anderson about the doubts and crises affecting a group of American soldiers lost in the Philippines during the Pacific War. Another contribution by Stahl to war films; curiously enough, this time not at all rejoicing. It could seem an anticipation of The Thin Red Line.