JOHN M. STAHL
20th Century Fox used to entrust Stahl with adapting best-sellers, out of which The Keys of The Kingdom, which completes a kind of spiritual trilogy with The Immortal Sergeant and The Eve of St. Mark, can be said to be the most ambitious. It's about the hardship a Catholic priest goes through in the missions in China --Gregory Peck, almost a beginner, was shot to stardom-- Its hopeful message touched the heart of a huge audience living in anguish in World War II.