JOHN M. STAHL
Stahl's best known film in the last fifty years gets away from his usual soberness, surprisingly enough, and seems to forecast Sirk's excesses.This melodrama was shot in full technicolor but post-war film noir influence gives it a touch of black when it tells of the extremes beautiful psychopath GeneTierney goes to in order to get rid of anyone who may interfere between her and her beloved Coronel Wilde.