JOHN M. STAHL
A light domestic comedy, still full of human feeling, in contrast with the tortured families portrayed in Stahl's melodramas. Fred Mac Murray is a trainer determined to classify the football team he's training. It proves to be almost as difficult as getting a boyfriend for his daughter Betty Lynn (his other daughter is played by young Natalie Wood).