A film that offers elements to decide the draw between Stahl and Sirk: Is Interlude less emotive than WhenTomorrow Comes? Sirk depicts this fleeting love story beteen June Allyson and Rossano Brazzi in magnificent scenery in Germany, where he was born. However, it's in claustrophobic scenes with Marianne Koch, Brazzi's suicidal wife, that his talent really shines.