Sirk may have thought this weepie novel by Fannie Hurst a "mixture of kitsch, lunacy and trash", but he turned it into a controversial masterpiece. Despite the clinical coldness and irony over the plot and characters --Lana Turner is but a beautiful blind mask-- it contrives to make your hair stand on end in those scenes with Susan Kohner, the poor black girl who wanted to be white.