The latest installment in the trilogy dedicated by La Cuadrilla to deepest Spain, or "Spain through the back door". After a righteous retirement and rigurous arbitration, it's the turn of a man with absolutely no scruples to play at politics. Manuel Manquiña embodies the leading role in a film every bit as populated as the other two.