Days of outcasts: a man is kicked out of his home with his only possession, a wardrobe. Since he doesn't know what to do nor where to go to for support, he decides to get into the wardrobe and let himself die. A girl who lives nearby takes pity on him and stays by his side. But there's no hope for either of them...