One of Spain's most prestigious theatre directors makes his debut in cinema with this film, adapted from Manuel Vázquez Montalbán's novel. It takes a glance at Spanish history in the last fifty years. Acted by Jordi Mollà, Pere Ponce, Paulina Gálvez and veterans Serge Reggiani and Laurent Terzieff.