This unusual film, not easy to classify, means a radical change of style in Uribe's career. The plot itself could be considered as cinema noir: A detective, hired by a husband who suspects he's being deceived, investigates a woman. However, there's much more to it. It's like a jigsaw puzzle where the pieces are not at all what they appear to be. Several stories intermingle: some of them are told, others are suggested, others are unreal. The film is a worthy oddity.