Ricardo Franco's posthumous work, completed by his friend Fernando Bauluz, Lágrimas negras tells a tragic love story. Andres's life is completely shaken after he meets Isabel, a woman who is not really mad but simply different. Isabel suffers and Andres is willing to give up everything and follow her wherever. Ariadna Gil plays Isabel's character with power and feeling, letting through the team's pain as filming was carried on after the director's death.