In a small village in the desert in Chile the local school is the place where a little boy, Lorenzo Montalbán, meets the world; a world captured much better with eyes closed. A curious film, shot in Chile and directed by Mansur Madavi, a director originally from Azerbaijan who is now settled in Vienna.