Tom Wencide, a penniless tennis player, plans to kill his wife for her enormous inheritance. He blackmails a crook who's fallen on hard times to strangle his wife in her own home when Wndice has found himself a perfect alibi. But the woman fights back with all her strngth and succeeds in killing her attacker.