El partido del siglo is a series comprising 22 installments dedicated to as many figures of world football and directed by Roberto Saura, Gracia Querejeta, Ibán Sánchez, Nacho Ruíz-Capillas, Luís Barrios, Manel Iglesias and Sergio Oksman, with screenplays by Jorge Valdano and Santiago Segurola. eleven American players and as many more European form the line-up; among them, Di Stefano, Puskas and Iribar -the stars of the three chapter being screened on this occasion- tell the story of why they became footballers, how they played, and what they are doing now. There's a different life behind each one. and in all of them, a shared passion: football.