A shy clerk who doesn't dare propose to his work mate, a jealous husband who fears his wife's artistic past might come to light, and a man with huge big teeth firmly determined to become a compère on T.V. make up the three episodes directed by Dino Risi, Franco Rossi and Luigi Filippo D'Amico in 1965.