Biagio Solise is a humble window cleaner who, from the tops of the skyscrapers, cherishes a dream that one day he will have Milano's high society at his feet. At night, back at home, loneliness weighs on him. It's at those moments that he dreams of a situation that'll make him famous. Once, during a gala performance at the Scala de Milano, the main singer is killed and Biagio Salise is charged with the murder.